taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 27. Mai 2011

Elementi ljubavi...







U titrajima nebeskog vretena, u spiralnoj dinamici svijesti, u elementarnoj istini vječnosti, u svemiru vremena lepršam poput zvijezde padalice zaogrnuta velom satkanim od elemenata ljubavi. Osjećam osmijeh na licu svevremena i njegovo zrcaljenje u tvojim očima.  U daljini ljubičastog beskraja vidim titraje eterinih zagrljaja, nježnih dodira koji se vraćaju u mirnu luku postojanja. U beskraju neba vidim tebe iznjedrenog iz vatre koja u meni bukti jezicima nježnog pripadanja. Čežnja se budi prahom grude na kojoj sam rođena, ispunjava prazninu davnih nepostojanja, širi se suzama tužne Rusalke, miluje žudnju tihu i izranja u ovom tek napisanom stihu. Kada se nad svijest spušta veče, kada se sretna mrijestim u zagrljaju tvom, kada spoznajem da naš život rijekom vremena teče tada te najviše osjećam u životu svom. Žudnja tada izranja iz vrtloga nutarnjeg postojanja, dotiće predklijetke uzdrhtalog srca, uranja u klijetke vremena i skida veo sumnji sa Venerinog lica. Zlaćani prah izrasta u gnjezdo koje nam je darovala Geja, tada uistinu osjećam da u zagrljaju ljubavi nisam izgubila sebe, da sam u njemu pronašla tebe i da iako želim biti tvoja ostajem zauvijek svoja.




Keine Kommentare: