taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 19. Mai 2011

O tebi i meni....






Kao da je sišao s neba u vrijeme dozrijevanja grožđa, njegov dolazak na Pegazu snova pojača u meni, već nagomilan, osjećaj uzbuđenosti. Zagrljaj i poljubac, krštenje ljubavi, otvoriše vrata vječnosti. Bog svijetlosti se nasmiješio i svjetlosni zagrljaj, koji traje već tisućama godina, je postao sreća susreta, istina života i  sjedinjenje svih prošlih trenutaka u taj jedan jedini. Grad je mirisao na mlado vino i krštenje mošta. Oko nas je tekao običan život, pun žurbe subotnjeg jutra. Dvanaest otkucaja s crkvenog tornja prepolovi dan. Neki nasmiješeni mladić s buketom crvenih ruža ulazi u jednu od kuća u aleji pored rijeke. Prisjetih se buketa koji sam dobila za svoj osamnaesti rođendan, osamnaest crvenih ruža, sve zvjezde neba, snovi u celofanu, znakovi mladosti i sreće. Zagrljaj iza vrata će ubrzati okretaje zemlje pojačati sjaj sunca, ali hoće li ograničiti slobodu, smanjiti prostor, ukrasti vrijeme. Da li će ova mladost znati od navika učiniti ljubav ili će boreći se protiv njih, kao što sam ja jednog davnoga proljeća, krenuti u pustolovinu novih spoznaja, očekujući obnovu sna?
Stajali smo na obali jezera i činilo nam se da sve nesreće, boli i tuge tonu u zaborav. Sjetih se Petrarkinih stihova i osjetih umiranje prošlosti da bi ljubav u nama mogla živjeti. Vječna svjetlost s neba je sjedinjavala suprotnosti u sintropiju istinskog postojanja. Osnovna snaga naših energetskih polja, to sveopće ljepilo života i sna, postade svjetlosni zagrljaj života u dvoje. Vesela znanost o istini početka raširi ruke isjedni nas u zajednicu onog velikog "da " izgovorenog u hramu ljubavi. Sjedinjena dva božanstva u stvarnost trenutka, u jednom suncu i cilju koji je isprepleten različitim životima postaje vrhunac spoznaje. Tišina i širina hrama je sidrište života, mjesto na kojem će misao postati podrška misli,  prekrasno zdanje  za osjećajnost znanja o zajedništvu želja. Tada misli misle nove misli i sidrište ideala raste i prerasta u pučinu, nepregledno more novih doživljaja, beskrajno nebo treperećih želja.





http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=28599

Keine Kommentare: