taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 26. Mai 2011

Susret života i sna....




Ljubav, to beskrajno more, satkano od snova i želja, u kojem se susreću dva delfina i vjerni sebi i porijeklu, ne odvajajući se, odplešu svoj cijeli vijek. Ljubav, ta čudesna droga koja kapalje s neba i u isto vrijeme, opija srećom dva tijela i sjedinjuje dva srca. Ljubav, ta čudesna treperava energija, nevidljivi svjetleći trag unutarnjeg sunca kojim se jedno biće zrcali u drugome.

Ljubav je život i san.

Proljeće je još uvijek daleko,
neka, u ovoj jesni, zalutala ptica
dotaknu moju tišinu, i
u podnožju neba buknu plamen,
probudi uzbuđenja prvih pripadanja,
onu tihu vatru u uglovima sjećanja
zauvijek pohranjenu.

Prošlost na granici trenutka,
okusi izmješanih previranja,
mirisi sjedinjenih želja,
tonovi zajedničkih svitanja,
snaga doživljene sreće.
Okrenuta prema istoku
jutros očekujem
tvoj dolazak i
utapljanje u ljubičastom snu.

Uzdigni se ljubavi
pozdravi sa mnom izlazak sunca
i neka bude vjenčanje
bez svjedoka,
bez potpisa,
bez obećanja,
neka bude vjenčanje
s koriandolima svijetla,
s tonovima jutra,
na ljubičastom tepihu
tek procvalih želja.

Ne boj se ljubavi,
zagrli me i
neka bude kao nekada i
neka bude kao sada,
neka bude kao vječnost,
neka bude san,
poljubi me i
vjeruj u ljubav,
ljubavi je život.

Ja, ljubav i
život u velikoj gala predstavi igramo svoju premijeru, vjerujemo Calderon- u de la Barca i tiho ponavljamo ŽIVOT JE SAN, ljubičasti san.





Keine Kommentare: