taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 11. Mai 2011

Odživljena zimska bajka...





Gazeći po snijegu u lakiranim cipelama, željeli smo sreći odrediti smijer, pobijediti hladnoću, zamesti tragove vremena, proći kroz vrata Raja i  zakoračiti u vječnost ljubavi. Skidao si cvijeće iz moje kose, a dah nam se mješao sa mirisom vlage i pljesni zidova izgrađenih navikama. Stavio si ruke na moja leđa, voljela sam dodir tvoje kože i sudbinu i decembar i vjerovala da ćemo plivajući zu rijeku pobijediti prolaznost. U davnom snijegu su ostale latice bijelih ruža koje sam nosila kao znamen neprolaznosti sreće. Vjetar ponekada od njih sagradi most ka davnim snovima i ja osjetim uzdrhtalost pripadanja nećemu što nisam znala nazvati imenom. Osjećala sam se kao Dafne koja se pretvarala u lovorov grm bježeći od Apolonove ljubavi, uranjala sam u legende tražeći porijeklo bezimenog osjećaja koji je u meni širio mirise bunike i jasmina. Nalazila sam se međi sna i jave i nisam se mogla odlučiti kojom stazom krenuti ka sutra. Jedne noći sam poželjela isplakati gorke suze nepostojanja, a velika srebrna lopta se zaplela u mreži čuvarice snova, zapalila krijesnice, razbila tminu svijesti. Čista ljepota naših prvih susreta se spustila prozirnim ljestvama neba i dotaknula okna duše. Zamagljeno staklo je zasjalo očima sreće. Probuđena milovanjem svjetla vidjeh uspomene, tragovi tvog tijela oživješe na satenu pored mene…

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.



Keine Kommentare: