taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 18. Mai 2011

Hvala ti živote...





Hvala ti živote, mnogo si mi dao.
Dao si mi oči, otvara ih svjetlo.
Jasno vidim crno, jasno vidim bijelo.
Nebo iznad glave, tako sjajno i kad se budim
vidim u tom mnoštvu, lice koje ljubim…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao.
Sluh koji ne vara i ne čuje laži,
a sluša dječaka kada ljubav traži.
I čuje u noći što je iza vrata
korak prijatelja, ili korak tata…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao.
Hrabrosti još imam, i nisam bez dara,
da zavolim voće, koje čovjek stvara.
Dijelili smo udes, dobar ili zao,
kad u moje oči tvoj je pogled pao…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao.
Dao si mi osmjeh, učio me plaču.
Sve što ne znam danas, možda sutra znat ću.
Ti si dao nježnost koja pjev moj čini,
ponoru me dao, i dao visini…
Za sve što mi ote ...
Hvala ti, živote…

Violeta Parra (1917 - 1967)




U jednom davno završenom trenu, u treptaju prolaznosti uronih u svjetlosnu dimenziju vječnosti. Superstrune su titrale prostor u kojem osjetih vrijeme. Zvukovi jednog davno slušanog hvalospjeva životu prosuše toplinu sjećanja. Gracias a la vida, pjevuših srcem. Tvoje oči su zrcalile vrulju iz koje se razlijevala srž sna i odijevala dušu spokojem. Stajali smo na mjestu na kojem voda izranja iz zemlje i pretače se u kapljice sreće. Na obroncima kamenjara je dozrijevalo grožđe i punilo čokote nektarom koji smo ispijali na ognjištu sna. U crvenim kapljicama se zrcalilo Volto santo, a sveta krv nas je opijala lakoćom ljubavi. Vatra se rasplamsavala, plemani jezici su uranjali u žižu trenutka i širili se tijelom kao pjenušava kupka uzbuđenja. Geometrijom tijela smo gradili arhitekturu postojanja u zagrljaju sna. Bezvremena svjetlost je iscrtavala puteve na kojima nije bilo tmine, sjenke su nestale iz pejsaža duša, a mi smo plesali ljubavnu igru na nitima želja. Nebo je bilo obojeno purpurom zalazećeg Sunca i dolezećeg Mjeseca. Događala se nikada napisana poezija, redala se niska od neizgovorenih stihova, nicala je antologija šapatom zvijezda našeg nutarnjeg neba. Pogledom si milovao srce i zatvarao krug u kojem se zrcalio ouroboros satkan od naših tijela. Osjetih spiralnu dinamiku nebeskog vretena, začuh žubor rijeke vremena i utonuh u san.  






Keine Kommentare: