taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 28. Mai 2011

sjenka tišine...






Sjenka tišine? Koje li je boje ta tajansvena tajanstvenost vječne tajne. Slušali smo tišinu u dolini smaragdne rijeke, čuli smo dušom njene bezglasne  titraje, uranjali srcem u rapsodiju njenih boja, usnama kušali njen slad koji se slijevao grlom kao mlado vino. U njenim prozirnim koridorima smo susretali ptice čudesnih boja, družili se sa lotosima koji su nas, otvarajući svoje nježne latice, pozdravljali tišinom. Usidrili smo čun sna u središtu njena carstva i promatrali put sunca od istočnog ka zapadnom nebu. Divili se njegovoj igri sa tužnim vrbama i bijelim brezama na obali rijeke. Kada je neba kapnula tišina podnevnog sunca svojom ljepotom je ubila sjenke koje su se, do tog trena, zrcalile na površini vode.  Iz obližnjeg šaša je u vidokrug dolutala vidra i razbila na trenutak taj tajanstveni ugođaj. Liske poletješe u beskraj pretačući muk u lepet svilenkastih krila. Zagrlio si me i upitao, jesi li čula tišinu? Vidjela sam njenu nevidljivost u sonati sna, odgovorih utapljajući se kao leptirica u jantaru tvojih očiju. Danas u tišini naše dnevne sobe pokušavam čuti ono što sam u onom naglom ljetu naučila slušati. Sunčana svjetlost sa zapada se probija kroz staklo prozora i zaobilazeći me slika sjenku moga tijela na parketu. Ti se smiješiš jer osjećaš da se divim njenoj duljini. U sutonima sama iz sebe rastem igrajući se zrakama sunca. Sjenka mi daruje osjećanje nazaustavljivosti rasta u beskrajnost tišine sna. Otvorih usta pokušavajući izreči to što osjećam. Stavio si prst na usne. Muk mi odgovori tvojim osjećanjem. U ljubavi živimo život pun svjetlosti, igramo se sa iluzijom sjenki koje nam tišinom potvrđuju prolaznost naših ovozemaljskih tijela, plešemo sa tišinom u kojoj se iskre titraji srca, a sjenku tišine još nismo vidjeli. Nema je, ne postoji sjenka tišine, ona je tek poetična slika sanjanog Raja, suptilna muzika duše, rapsodija boja i nevidljiva pratilja sna.




Keine Kommentare: