taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 21. Mai 2011

Poezija oceana...





Šum mora se mješao sa šaputavom svjetlosti zalazećeg sunca. Sa tvojih usana su izlijetali leptiri i pretvarali se u poeziju drevnih oceana. Lepršave riječi ispisane dušom zanesenjaka, zaljubljenika u život su uranjale u dubinu srca, probijale se kroz koridore sjećanja i vraćale me u vrijeme prvih susreta. U katakombama našega grada su subotnja jutra odisala snovima novorođenih sanjara ljubavi. Skupila sam krhotine života u torbu beskućnika i zakoračila u tvoju blizinu. Slika Rembrantovih boja još uvijek iskri u galeriji uspomena.  Stajali smo na pozornici trenutka i poetičnim sučeljavanjem otvarali okna duše, čistili nagomilani otpad nepostojanja, pretvarali ga u bisere srca.




Ispričat ću ti jednu davnu priču
u tom ce mi pomoći moja muza
kol'ko se može kad se nekog voli
i čudna kako je poezija suza,
šaputao si svoj davni stih

Sjetih se pjesme koju je svirao trubadur na nebeskoj gitari, a ti si nastavio.

Niz tvoje lice sada teku rijeke
za nećim dragim što bez traga ode
a oči boje meda kriju lijepu tugu
i neku čudnu poeziju vode.

Promatrala sam tvoje oči i vidjela zrcaljenje ateljea u kojem smo se večer prije tog jutra nakon dugo vremena ponovo sreli. Odgovorih ti pjesmom.




U aleji zelenog svjetla
smiješ osjećajima dozvoliti brzinu,
zaboraviti kočnice
i stići do broja 13
u prostor induciranih raspoloženja.
Tvoj smijeh ili suze,
tvoj mol ili dur
razlit će se akvarelom
u neprolaznost...
postat će svjetlost,
simfonija boja,
kristalno vreteno,
biserna niska...




Imala sam osjećaj da se naši godinama zatomljeni osjećaji pretvaraju u ptice koje nas pozivaju na seobu ka otoku sreće. Krenuli smo za njima i zaustavili se na hridi mora u hramu ljubavi. Promatrali smo igru valova i pjene i na pjesku ispisivali osjećanja osjećaja.  Miris nadolazeće plime se mješao sa mirisima uzavrelih tijela. Vjetar je donosio šapat prastarih čempresa i milovao nas sjećanjima na umrle pjesnike koji nas obdariše ljepotom i sjediniše u poeziju života. 

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.




Keine Kommentare: