taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 12. November 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u viziji rađanja svijeta.







Gledali smo nestajanje dobro poznatog svijeta na obroncima snova. Vidjeli smo zvijezdu padalicu iznad kamenog grada, doživjeli smo umiranje ljepote jednog i rađanje ljepote drugog univerzuma. U toj čudesnoj simfoniji boja osjetismo od čega smo satkani, u jednom jedinom treptaju oka preživjesmo biološku i kulturološku evoluciju. Bili smo lepršave strune, anđeosko- vilinska bića koja su postala materijalizirana svjetlost, svjesna bića koja utonuše u san o svom drevnom snu. Budila sam se u Artemidinom hramu i osluškivala rađanje novoga svijeta. Moje srce na trenutak zaustavi svoj neumorni hod prohujalim godinama sreće. Na beskraju unutarnjeg neba vidjeh zvjezdanog orla. Nebeska ptica bespućem uma prosipa zlaćani prah, mojim osjećanjima daruje moć, iz bistroga oka kralja visina se izlijeva srebrenkasta mjesečina i osvijetljava mi pute kroz zvjezdanu noć. Oh Bože, ti uistinu u meni bdiješ, pomislih snena, to nije varka, to je istina duši od pamtivjeka znana. U tom trenu osjetih u srcu čudesnu snagu, vidjeh siluetu snoviđenja iz davnih dana, prepoznah u toj čudesnoj lebdećoj harmoniji ljudskoga života vagu.Titrajima uma osjetih da ga moje unutarnje svjetlo stvara, da ga moj unutarnje oči u njegovom punom sjaju vide, da je straža na vratima svijesti i da snagom svojim tminu uma razara, da se u okrilju njegovih krila sva moja sudbina skrila.
Osluhnuh jecaj tišine iznjedren iz spiralne dinamike nebeskog vretena i šapnuh pjesmom da život izraste u pjesmu nad pjesmama,

Ljubavi moja, ja sam uzdrhtala na ovoj jesenjoj kiši, ja sam ona koja spava na tvojoj postelji, milovana tvojom rukom, ona koja ne razlikuje više život i san, ona koja voli sve što si stvorio, sve što si radio, govorio, mislio, ona koja voli tebe u tebi, sad u ovom trenu više no ikada.
Jutro zamirisa nekim, meni nepoznatim, opojnim mirisom, mirisom odsanjanog sna. Nad nama plavetnilo neba i galebovi. Lovorovo stablo i grm bunike me podsjećaju na vrijeme prije vremena iako je miris koji se širi drugačiji od svih dosad poznatih mirisa.
"Nalazimo se na pupku svijeta." pomislih gledajući u izvor bistre vode.
"Koliko je sati?" upita me pjesnik trljajući oči.
"Sat ustajanja je već davno prošao" odgovorih mu nježno.
"Ovaj san je trajao dugo. Osjećam se drugačije nego inače." reče rastežući se.
"Šta misliš koji je danas dan?"
"Čini mi se da sam izgubio vezu sa satima, s redom godina i poretkom svjetova."
Iz kapljica rose sa novoprocvalog cvijeća oko nas uzdignu se oblačić i u tragu jesenjeg sunca mi vidjesmo treperenje poznatih niti neke daleke, ali poznate svjesti. Trenutak vječnosti je počeo svoju igru s nama. Mi osjetismo svjetlosni zagrljaj dimenzije trajanja, oćutismo prostor- vrijeme u sebi, ali ovo nije ono dobro poznato jutro u kojem zidni sat otkucava šest puta i u kuhinji miriše svježe skuhana kava. Na granici spoznaje, u kristalnom zamku svjesnosti, u svijetu punom poznatih i nepoznatih mirisa, u simfoniji boja su odzvanjali tonovi neke nove muzike i ja više nisam sigurna jesam li budna ili sanjam.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=10675
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=10962

Keine Kommentare: