taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 18. November 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u zagrljaju tišine.






Ova noć miriše na tišinu i vino,
tajnovita, neopipljiva,
kao oblak od snova.
Stojim na rubu zagrljaja...
Osušena zemlja...
njegov pogled, nebo puno želja...
U kaminu gori vatra,
na zidovima žive sjene,
nesigurni valcer prstiju
slijeva se u simfoniju
petu, rođenu u gluhoći osjetila...

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Starčević- Artemida, Zagreb, 1987.

Slika, Josephine Wall.

2 Kommentare:

http://shadowofsoul.blog.hr/ hat gesagt…

to je - to! :)

Unknown hat gesagt…

da taj vječni zagrljaj tišine, to je uistinu to.....hvala ti sjenko da me prisjećaš na moje drevne pjesmice...:-)))