taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 20. November 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše u drevnom stihu.




Na terasu, preko usnulog cvijeća,
u svom ljubičastom ogrtaču
penjala se zora...

Zatvorila je snove
u sunčanu kutiju
i prosula svježinu
na umor naših zagrljaja...


Kristal do kristala, vrtlog svjetlosnog zagrljaja, dinamika nebeskog vretena, ljepota vječnosti skupljena u jednoj jedinoj suzi vremena, u kapljici rose na zrncu našeg pješčanog sata, šapat tišine koja izranja iz zagrljaja duše i materije. U perivoju duše niču kristalni cvjetovi, jedan se drugome divi, jedan drugog dodiruje tananim nitima svijesti. U dubini spoznaje se kristalna palača krije iz koje ističe čudesna rijeka osjećanja osjećaja, kristalni štap pun drevnih vjerovanja. Osluškujem šapat nutrine, Artemida mi mjesečevom sonatom bajku o porijeklu univerzuma priča, uronjena u dubinu kristalnog vretena od nevidljivih niti tka pastirski štap sličan onom kojim je Mojsije zaustavio more, zatvorio vrata pakla i uveo čovjeka u kraljevstvo bezvremena.
 
"Odakle dolazi ljepota" Dijana Starčević- Artemida, Zagreb, 1987.
 
Sliku meni nepoznatog autora posudih od moje drage prijateljice Shadowofsoul
 
http://umjece-vremena.blogspot.com/

Keine Kommentare: