taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 26. November 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija duše na obali sna.





Dok se svitanje bori sa ostatcima tame
i ona daleka svjetlost skida ljepotici noći
srebrnu haljinu
stojim na obali sna i
prisjećam se
njegove ljepote.
Zavoli dan u kojem se budiš
šapuće mi mjesečina pri odlasku,
zavoli misli i sjećanja,
šapuće mi sijač zvijezda
zaboravljenom muzikom tuge,
dozvoli srcu da diše,
šapuće mi krilati konj
koji me je noćas
nosio u daljine.
Za mrkim čempresima dime se
iskre ljubičastog svitanja
Pred mojim snenim očima
izrasta zdenac
s krilatim Amorom od kamena
koji nijem još uvijek sanja.
Zavoli dan u kojem se budiš,
ruke sijača zvijezda
još uvijek prebiru po harfi
tiho, još tiše
zvuci tuge postaju cvrkut ptica,
miris jasmina pred mojim prozorom,
ljepota dana u kojem,
u kojem još snena
pozdravljam Danicu
i volim,
doista volim dan u kojem se budim.


 
Dogodilo se na vratima vremena, dogodilo se da dogodi vrijeme, dogodilo se da se dogodi život.

Na dašanji dan, 26. studenoga 1988- e godine je svitalo na vratima duše, jutrilo na vratima srca, a Dijana Starčević i Zdenko Jelić su izgovorili ono sudbonosno da, želim dok nas smrt ne rastavi. Prohujale su godine, prošli smo Scilu i Haribdu, savladali mnoge oluje, našli se u uzburkanim moreuzima, ali sudbina nam je ipak bila naklonjena. Na hridi pored oceana snova je u hramu ljubavi , na oltaru života je vječno gorila svijeća koja nam je osvjetljavala put, smirivala uragane, ubijala nemani koje su pokušale požderati komadićke sreće. Izašli smo iz maglovitog Avalona ranjeni, ali sretni i vratili se u sretna trenutak istinskog postojanja. Ljubav, ta čudesna droga, koja istovremeno opija dva srca i sjedinjuje ih kristali biverzum je pobijedila sve bolesti i sva nesretna stanja, ugušila tuge i evo danas su se kristalne suze neba pretvorile u mekane pahuljice. Promatram svjetlucavu bjelinu ovog svitanja i volim ovaj dan u kojem se sretna budim. 

Od srca svim srcima svijeta želim predivan današnji dan!

Kolaž satkan iz ljubavi i stihova iz zbirke pjesama "Odakle dolazi ljepota" Dijana Starčević, Zagreb, 1987.

Slike, Josephine Wall.


http://dinaja.blog.hr/2008/07/1625192977/zavoli-dan-u-kojem-se-budi.html
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=17606

Keine Kommentare: