taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 25. November 2010

Varijacije na temu, agonije, ekstaze i inicijacija moje duše, tog čudesnog srećonauta.






Na krilima nebeske ptice lebdim kroz Danteove krugove ka Raju i osjećam snagu vječne ljubavi. Iza vrata života, u carstvu stvarnog postojanja stanuje, Sofija, vladarica svjetla, sutkinja dušama, njihova vodičica i krstiteljica njihova postojanja. Njoj predajem uzde, dozvoljavam joj da vlada ovim sretnim trenutkom spoznaje. Znam da će ona odvojivši se od svjetla nad svjetilima, zagrljajem vjere i mudrosti iznjedriti dvojstvo, biverzum, srećonauta u kojem se krije korijen svim svjetskim vjenčanjima, svim sjedinjenjima u ljubav i njeno trajanje. Padom iz vječnosti, LJUBAV postade trag vidljivog svjetla i stvori ovaj svijet i nas u njemu. Estetika trenutka u kojem sam osjetila da tijelo nije materija, postade smisao i snaga sna koji budna sanjam. Kako nazvati ovaj osjećaj koji tinja u meni?
Znam, osjećam da svaki pravi osjećaj ima svog Kairosa, svoj pravi trenutak. To je trenutak u tijeku vremena, on dijeli vrijeme, poklanja mu ritam, stvara harmoniju, ujedinjenje suprotnosti. Da bih shvatila sam početak, morala sam početi živjeti priču od njenog kraja, jer jedino tako postaje razumljiva. Iz ateljea u aleji smaragdnog svjetla sam noćas, ogrnuta glasom u kojem se istopila prošlost i sanjala budućnost, krenula na ovo daleko putovanje. Stigavši u svijet svjetla, hram u kojem tek bogovi žive susrećem početak moje prolaznosti i učim je živjeti u svom njenom sjaju. Moje vrijeme ima dva osnovna svojstva, količinu u titrajima  i kakvoću u njegovoj spoznaji i trajanju, moj kairos u vječnom kronosu. Moja nova prostornost je puna uvijek novonastajuće energije, inducirane trenutkom, u kojem se vjetar lomi u udisaj, mjenja svoja svojstva. Antologija mog postojanja, zbirka trenutaka skupljenih u istinu koju nazivam svojim vremenom, postaje svjedočanstvo o nepostojanju materije. Diana me, putem istine dovela do Sophie i obdarila vječnim svjetlom ujedinivši u meni alkemijskim vjenčanjem Sola i Lunu, ono dvostruko biće nastalo na gozbi bogova. Sjedinjujući u sebi treperavost njihova svijetla ja plešem svoje istinsko bivstvovanje, šetam eonima i susrećem Kairosa Artemide i Diane, čije se istine ujedinjuju u mojem univerzumu, a one odlaze, svaka u svoj mit te napuštajući vrata vremena, kradu suncu svjetlo i poklanjaju ga zalutalim putnicima tmine.

slika, Salvatore Dali, ilistracija nebeske ptice iz Danteove "Božanske komedije". Na njenim kristalnim krilima sam već desetljećima sretan SREĆONAUT

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=11129
http://sretan-trenutak.blogspot.com/2010/03/sreconauti.html
http://magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=53994
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=54000

Keine Kommentare: