taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 3. Mai 2011

Buđenje u Shakespeareovom snu.....






Romeo i Julija, ta nesretna priča, ljubav osvetom i mržnjom ubijena.    
    Uspomene drevne na ljubavne noći i svitanja tužna još u nama žive.
Snivam san o plesu sjena nebeskoga vala
osluškujem tonove Shakespearova žala
pjev slavuja, cvrkut ševe u duši se gnijezde
ljubav je duši sonet snova darovala.

Zaprega od sanja dušom svijeta jezdi,
kočiju sna mjesec smiješkom prati,
srce moje nosi tvoga srca zvijezdi,
sreća se zovom tvoga glasa zlati.

Sniva duša svijeta u carstvu visine, sniva da se život iz sunca suncem rađa dok ljubav simfoniju duše sklada. Sjenka duše moje bježeći od prevara i krađa, bježeć od osvete i mržnje, u tvojoj blizini ljubi sjenku duše tvoje, u kočiji snenoj, u kojoj samo ljubav vlada.

Treperi svemir zvijezdanim kotačem
slap iskrećih boja, žubor noćnog neba,
nazire se tuga koja dušu vreba,
gordijski čvor režem tajanstvenim mačem
osluškujem ljepotu koju srce treba,
u čašu života ja snove pretačem.

U pijanstvu ludom razigrane duše
sjenka oceana sad pučinom pleše
uranjam u dubinu te nebeske vode,
Verona zablješti u srcu slobode,
drevna tragedija svitanjem se ruši
 Venerin pjev bol u grlu guši.

Koračam stazama gdje ljubav vjekuje,
stazama cvjetnim na kojim Amor caruje
živim lakoću koju Afrodita daruje,
srce miruje sretno u dubini duše
slapovi se sreće sa nebesa ruše.


 

Keine Kommentare: