taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 7. Mai 2011

Tražila sam tvoju tugu u očima Pierrota....






Oko mene su ludovale maske.
Krabuljni ples sakri ljubav
u klaunov osmijeh,
nebo prosu korijandole svih boja,
zasjaše lažni kristali
u zagrljaju
na rampi snova.
Tražila sam tvoju tugu u očima Pierrota,
zaustavila osmijeh
da ne povrijedim crninu tvoje majke,
a kada je ponoć najavila kraj maskenbala
prepoznah tvoj osmijeh u ruhu
Don Juana...




Jedna zvijezda padom dotaknu tišinu,
na srebrnom sagu mjesečine
zaplesasmo naš prvi tango.
Tvoje usne, dio mene,
ruke u klupku neznanja
zapletoše stvarnost
u vir snova.
Kao ljetna kiša
kapal su milovanja,
nebom je klizila ponoć
šireći miris navlažene svile
i jecaj tek ostavljenog djetinjstva...

"Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.

 

Keine Kommentare: