taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 4. Mai 2011

Duša ljubavi.....





Dogodilo se prije početka vremena, dogodilo se da bi se dogodilo vrijeme, da bi se dogodio prostor, da bi se dogodila svijest svijeta i čovjek. U vrtlogu kaosa, u fraktalnoj geometriji vječnosti, u titrajima struna nepostojanja se rodila ljubav. Jedna je malena svjetleća točka, dotaknuta nevidljivom rukom sijača zvijezda, zatitrala i raspukla se čudesnom snagom u miliarde iskrica koje su zaplesale svoj vječni ples beskrajem božjeg sna i počele stvarati svemir. Ples svjetlosti i tmine u bestežini svevremena, u nutrini sveprostora, u spiralnoj dinamici srca svemira izroni zlaćanu nit koja sjedini sve točke u cjelinu postojanja, u ljubav. Iz nezaustavljive igre zvjezdanoga praha i svjetlosti izroni duša prvog čovjeka i oživi materiju. U tom gnostičkom trenutku se u kristalima svijesti zazrcalo cijeli svijet. Duša ljubavi se širila svjetlosnim miljama i postajala brža od svjetlosti. Uvlačila se bezglasno u iskrice božjeg sna i umnožavala se grleći svijest i podsvijest, dva suprotna pola našeg postojanja. To alkemijsko vjenčanje otvori  lepezu spoznaje i čovjek progleda očima duše i vidje ljubav u zrcalnim neuronima svoga uma. Kada sam bila mala djevojčica u našoj dnevnoj sobi je bilo veliko kristalno ogledalo uokvireno ramom od crnog izrezbarenog drva. Stojeći pred njim pokušavala sam zamisliti što je Alica otkrila iza zrcala, otkriti u kakav je svijet ušla?
Igrajući se Alice sretala sam zanovijet i zaprepastila čuvši njen glas. Odjednom je svo cvijeće progovorilo. Mislila sam bezglasno u sebi i sve su zamišljene biljke i životinje oko mene, na moje veliko iznenađene, pomislile u zboru. Dole u vrtu ispred kuće svi kukci imaju imena, ali se ne odazivaju kad ih zovem, pomislih prisjećajući se priče, a moj zrcalni komarac se pita, "što im vrijede imena, ako se na njih ne odazivaju".
Začuh doista glas komarca i vidjeh ga svojim unutarnjim očima. Tada sam u svom svijetu iza zrcala nesvjesno vodila dijalog sa prirodom, prozivala ptice, životinje, razgovarala s lutkama i uistinu dobijala odgovore.
Napustivši djetinjstvo i svijet igre sam prestala voditi unutarnje dijaloge, ali oni su dokaz da bezglasno, misaono imenovanje bića i predmeta pobuđuje naše središte za govor, mi tada svojim unutarnjim ušima čujemo kako trava raste, kako pupaju ruže i ponekad uistinu osluškujemo tišinu.
Zrcalne ćelije mi odaju tvoje osjećaje dječaće očiju boje sna i omogućuju mi suosjećanje s tobom. Tvoj osmjeh mi govori više od tisuću riječi, tvoja prolivena suza izaziva osjećaj tuge u meni samoj, tvoja bol boli mene.  
U sebi osjećam titraje tvoga srca, čujem šaptavu svjetlost tvoje duše i izgovaram ono što osjećam:
"Ćutim te sjajem mog nutarnjeg sunca. Slušam te dušom, gledam te srcem i doživljavam te kao samu sebe. Ti se zrcališ u meni kao što se ja zrcalim u tebi."



Keine Kommentare: