taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 7. Mai 2011

Kada zvjezde šapuću.....




U jednoj od onih noći kada smo gazeći nebesku rijeku tražili put ka snovima osjetih da među zvijezdama nema mostova. Izgubljena u strahovima stavih srce u vjetar tvoje blizine i umjesto treperavih, varljivih očiju neba zvjezde šapatom pred nama prosuše put ka svitanju. Nošeni čudesnom muzikom satkanom od stihova naših srca krenusmo zvjezdanim putem ka beskraju sna. Izašli smo iz tame noći ti i ja i ušli u neki novi, samo nama vidljivi svijet. Razbili smo tišinu noći probuđenim još neostvarenim željama dok je vjetar pjevao baladu o ljudskim čežnjama, a zvijezde šaptale o snovima. Čovjek stoji i gleda plažu, more i mjesečinu kako se kupa u ljepoti sna. Njegovo lice jasno vidljivo u zrcaljenju mjesečeine, u očima boje sna. Između čovjeka i mora na pješćanom žalu stoji sjenka prošlosti. Žena duge plave kose zastade na tren. Dokotrljala kapljica neke čudesne vode se pretvori u izvor iz kojeg poteče rijeka bez povratka. Bježali smo iz tame noći, zakoračili u bujicu velike vode, ti i ja zaboravljajući nebo koje je kišilo još neisplakanim ljudskim suzama. Koračali su zajedno plažom čovjek očiju boje sna i žena duge plave kose. Velika rijeka bez povratka je ispirala pred njima ostatke soli na svjetlucavom pijesku života. U tragovima njihovih stopala se kupalo tek naslućeno jutro novog buđenja.Ti i ja sjedinjeni u žudnjama vidjesmo osmijeh neba i na horizontu, iza oblaka svijetlo nad svijetlima, ljubav u našim snovima.

 

Keine Kommentare: