taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 19. Juni 2011

Čarolija ljepote...





 
Skupljala sam razderotine horizonta i ljepila ih ostacima osjećaja koji su se zrcalili na vršcima prstiju kroz koje se pretakao pješčani sat. Na levantu se rađao dan kada sam u rapsodiji duginih boja čula tonove tvog srca. Titrali su nježnošću prostor- vremena koje nas je obgrlilo svjetlošću sna. Stajali smo na neprohodnim stazama džungle na asfaltu i promatrali čaroliju u kojoj je plava ljepotica svojom vrtnjom oslobađala sunce našem vidokrugu. Izranjalo je mlado sunce iz tmine prohujalog vremena, a ti si mi šaputao o opsjeni našeg vjerovanja. Zlatna kugla je uvijek tu, mi odlazimo i vraćamo se u njen zagrljaj. Ne razbijaj mi iluziju o ljepoti svitanja, šapnuh. Spektar duginih boja se pružao  pejsažem duše, a ti si govorio o znanosti koja nam je pokušala raskrinkati tu ljepotu. Zlaćana spirala iznjedrena iz probuđenog srca se ovijala oko nas i širila blaženstvo novog osjećaja. Osluhnuh kucanje na vratima duše. Ne, neću dozvoliti sumnji da mi razori ovu ljepotu pomislih. To je bila samo opsjena tvog nutarnjeg opsjenara, šapnuo si. Kako znaš što mislim, upitah. Čulnost me uzdigla iznad horizonta izgovorljivog, čujem otkucaje tvog srca, vidim tvoju prestrašenu dušu, odgovorio si. Što znači ovaj treptaj oka u vječnosti, pomislih. Neizgovorena istina izronjena sa izvora sna, potvrdio si moju želju. Svitalo je na vratima vremena, svitalo je u duši nježnošću purpurnog neba i mekoćom tvojih usana. Osjetih utapljanje u nepoznatim prostranstvima tvoga horizonta, moja su se sjedinjavala s njim. Znanost nam nije raskrinkala kristalnu ljepotu duginih boja, one su povezale naša dva svemira u biverzum postojanja.





Keine Kommentare: