taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 9. Juni 2011

Čuvari vremena...






Na stolu su ostale krhotine čaše iz koje smo ispijali ljubav i ruke pune nedovršenih zagrljaja. Nad prozorom lebde dlanovi neba i prebiru po svemirskoj gitari. Čujem riffove daleke muzike i pitam se što smo skrivili bogovima, zašto nam se osvećuju ne dozvoljvajući nam da se branimo.  Stajali smo pred izrečenom istinom kao dvije ranjene ptice kojima su izgovorene riječi polomile krila. Pružila sam ti usne da zaustavim jecaj, da osjetim medovinu kojom si me godinama hranio. Osjetih sol na tvojim usnama, suze su se kotrljale bezglasjem tvoga osmijeha. Vratili smo se u hram ljubavi da bar na tren zaboravimo mirise kuće smrti. Vino i gitare, muzika naše mladosti nas više nije mogla odnijeti u drevna snoviđenja. Pričinjalo nam se da su čuvari tvoga vremena odlutali u nedohvatna sjećanja. U krošnji svijesti je urlao vjetar i ubijao tišinu koju smo željeli. Otišao si koracima osuđenika u neko meni nedohvatljivo vrijeme. U sobi je ostao miris tvoga tijela i sjećanje na trenutak u kojem je napukla opna vjerovanja u naklonost sudbine. Nebom tutnje riffovi rapsodije u plavom satenu ove samotne noći i mješaju se sa tonovima bubnjeva šamana tvoga vremena. Zašto mi?, pitam bijelu golubicu koja mi, kao u jednoj davnoj priči, najavljuje svitanje i promatra me svojim sivim očima. Sletila je na moj dlan i ostavila kapljicu jutarnje rose u kojoj se zrcalilo mlado sunce i pretakalo sivilo proteklih dana u purpurno praskozorje. Osluhnuh tišinu, začuh anđeosku muziku i vidjeh čuvare tvoga vremena kako se vraćaju u sretan trenutak postojanja.



 

Keine Kommentare: