taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 29. Juni 2011

U Kohinoru sna...





Budi me šapat dječaka sa daleke zvjezde, svi ljudi imaju zvijezde i one se smiješe na njihovom nutarnjem nebu. Izlazim sretna pod koplja dnevne svjetlosti, okupana mjesečevim srebrom i ljepotom zvjezdanog praha protekle noći pune tebe. U svakoj struni svjesnosti titraš lakoćom pepeljaste svjetlosti, zlaćanog sjaja i snagom  plavog satena u kojem sanjamo život.  U grmu ispred terase ševa ljubi mladi dan pjesmom koju smo slušali u danima prvih susreta. Sanjam li još uvijek? U Kohinoru svjesti se zrcali san, naš san, vječni san. Svjetlost se prelama u tom tajanstvenom dragulju i otkriva mi detalje koji su ostali neprimjećeni zbog siline izljeva drugih ljepota. U srčanim klijetkama romori ljubav svoju vječnu baladu. Umilni zvuk nutarnjeg glasa grli odsanjanost i pretvara je kristale spoznaje. Osjećam te mislima koje kao poludjele rajske ptice kovitlaju tvoju prisutnost i pretvaraju je u kapljice podmorja iz kojeg uvijek izranjam sa biserima na dlanovima. Nimbus se širi rapsodijom boja i postaje kolobar tvoje svetosti u mom srcu. Vrtlog zlaćane spirale te sjedinjuje sa osjećanjem osjećaja koji me prati između dva sna, postaje most između sna i jave, vodič mojim željama i čežnjama. U toj skrivenosti strasti za zagrljajem uranjam u svakodnevicu štićena tvojim tebe u meni i mojim mene u tebi. Zaustavio si svjetlost u Kohinoru sna i darovao mi ga kao poputnicu dnevnim putevima, osjećam taj dragulj skriven u dubini spoznaje i u njemu ćutim  istinu izrečenu mislima Malog princa. Ruža u vrtu mi se smiješi osmijehom planete na kojoj sunce nikada ne zalazi, a tvoje oči blješte još uvijek nedosanjanim snom. Izlazim pod koplja dnevne svjetlosti sretna.





Keine Kommentare: