taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 21. Juni 2011

Iskonska izvaniskustvenost...







Umijeće tvojih pokreta pretvara zgusnutost zraka u suptilnu muziku nebeskih sfera. U ekliptici sunca se događa svakogodišnje čudo, sunce ostaje i traje na našem srednjeeuropskom nebu zaustavljajući tminu u njenom nepostojanju. Na obzoru svjesti iskri slika kamenog grada kojem su drevni arhitekti geometrijom kruga udahnuli dušu, pustili svjetlost u njegovo središte, a mudraci izračunali kalendar univerzuma. U vrtlogu kugle vremena ti ulaziš u moj trenutak i zauzimaš njegovo središnje mjesto. Prošle su tri sekunde, treptaj oka i meni se pričinja da te dugo nisam vidjela.  U podnožju svjetlosne planine se svjeluca površina jezera sreće koju ti pokretom srca djeliš u dvije polutke, a onda oblikuješ u nerazdvojivost našeg biverzuma. Utapljam se u pokretima kojima  grliš moj vidokrug i pretvaraš ga u Elizejski vrt pun ružina mirisa. Vršcima prstiju stvaraš savršenstvo, sklad zakona zlatnog reza kojim spiralnu dinamiku nebeskih sfera sjedinjuješ sa ritmom moga srca.  U tvojim očima vidim san i sebe u spokoju leptirice koja se kao drevni fosil ugnjezdila u dubini ćilibara. U umijeću tvojih pokreta osjetih požudu postojanja u titrajima vječnosti, prestanak oponašanja života i uranjanje u umijeće življenja. Osluškujem tonove iznjedrene iz preludija sreće, naslućujem sjedinjenje naših duša u zagrljaju dva svijeta, u želji, u žudnji, u čežnji vječnosti. Ovo je trenutak odvojenosti od stvarnosti, treptaj oka u kojem jačaju iskoni i dokazuju da me grliš onim djelom sebe u kojem bdiju tvoje prasnage. Izvaniskustvenst prevladava tvojim dodirima i u meni budi žudnju za onim iskušenjima koja odživjeh u drevnim snoviđenjima.  Ona su oživjela savršenstvom tvojih pokreta i postala umijeće ljubavi.

http://umijece-vremena.blogspot.com/ 
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/  



Keine Kommentare: