taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 18. Juni 2011

Sanjala sam ...





Jučer sam živjela u snovima, uranjala u basnoslovna događanja koja su se događala u treptajima očiju i titrajima srca. Danas žalim što jučer nije danas, što nisam zaustavila noć, što nisam preskočila dešavanje događaja koji se ne događaju u tebi i meni, dagađaja koji mute kristalno jasnu sliku kruga u krugu naših istina, događaja koji se zrcale u slici uzaludnosti tuđeg vremena. Tugujem zbog zadnjeg sna u kojem su tvoje suze ispirale boje boli, brisale obrise vidika kratkoročnog sjećanja. Vjetar se probijao kroz tkivo sna, stravičan, u odori sjenkovitog čudovišta. Ti si stajao na obroncima podsvjesti i branio me od ugriza podlosti nevidljive zmije koja se uvlačila u san. Vidjeh pucanje zidova zamka vjerovanja, njihovo razilaženja na četiri strane svijeta. Dlanovima si zadržavao svod povjerenja da ne izgubim zvjezdu vodilju na putu kroz koridore kataklizme noći. Otvarao si stranice knjiga koje sam pročitala, pozivao me u grad sanjajućih knjiga, u biblioteku Proustianu, a ja sam sanjala u Aleksandriji o Babilonu u kojem nam je Bog oduzeo moć razumjevanja. Zmija koja se podlo sklupčala u dubini mog srca se izvačila iz zaslona sna i približavala tvome srcu, vidjeh smaragdni pogled njenog otrova i tebe kako nestaješ u njenim raljama. Slično pitonu koji poždere antilopu ona je grcala u svojoj pohlepi i nestajala u ekspolziji svoje nezasitne nutrine. Zrakom se širio miris umiranja i urlik umiruće utvare. Otvorih oči i vidjeh osmijeh spokoja na  jastuku pored mene. Sanjala si nešto ružno, šapnuo si. Sretna sam da je to bio samo ružan san, šapnuh oduzimajući ti dah sa usana.

http://umijece-vremena.blogspot.com/
http://nebesko-vreteno.blogspot.com/


Keine Kommentare: