taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 16. Juni 2011

U tvom imenu...






Tvoj pogled boje suhog zlata me uvlači u spiralnu dinamiku ljubavi i Mnemozininom rijekom odnosi daleko, dalje, najdalje u postojanja u koja ne dopiru ljudske riječi koje imaju daljinu. Odnosi me u beskraj u kojem daljina gubi značaj jer tamo osjećanja smanjuju razdaljine i premošćuju udaljenosti. U zlatnom krugu tvojih očiju život gubi svoje svakidašnje značenje i postaje metafora postojanja u vrtloženju sna. Naš svijet  je Hamletova orahova ljuska u kojoj postoji samo naša nerazdvojivost. Kada šapnem tvoje ime ono postaje smisao trenutka i uvija se kao zlaćana spirala oko mog srca. Iza spuštenih trepavica vidim uzbuđenje u kojm ti živiš. Na koordinatama arhitekture sna su ucratne dimenzije na kojima me grliš u kružnom toku disanja i otkucaja srca. To je mjesto koje ne postoji na geografskim kartama, nije oslikano kistom umjetnika ali ono ima tebe i to ga izjednačuje sa mojom čežnjom, toliko je tvarno da osjećam njegov miris i ćutim žubor njegova vremena. Ono je čvor linija sreće i sudbine sa dlana našeg vremena. I onda kada si odsutan, kada te putevi svakodnevice odnesu u neki drugi prostor u njemu ostaju tragovi koji neizmjernošću želje brišu daljinu i romore tvojim imenom. U središtu zlatnoga kruga šumi zdenac slovima iz kojih izranja eliksir vječne mladosti, u njemu se kupaju vile i pretaču tišinu u pjesmu o tvome osmijehu koji do mene stiže kao kristalno zrnce sreće. Tada osjećam tvoju blizinu, čujem te u romoru fontane svjetlosti jer mi se sporazumjevamo otkucajima srca zagrljeni u plodu krošnje vječnosti.




Keine Kommentare: