taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 6. Juni 2011

Besame mucho...






Bésame,
bésame mucho
como si fuera esta noche
la última vez
Bésame,
bésame mucho
que tengo miedo a perderte
perderte después

Poljubi me ,
poljubi me jako.
Poljubi me kao da je zadnji put,
poljubi me kao da je ovo zadnja noć.
Poljubi me,
poljubi me jako,
bojim se da ću te
poslije ovog poljubca izgubiti.



Poljubi me usnama noći, ljubi me u nebeskim odorama ljubavi, ljubi me mirisima ove noći i kišom koja se slijeva licem vremena. Poljubi me značenjima svijeta, poljubi me nebitnošću bitnosti ovog trenutka, ljubi me težinom korijenja i lakoćom krošnje ovoga svijeta u kojem se sretosmo i u kojem ćemo se morati rastati. Ljubi me jako nemirima koje pohranih u stablu vječnosti i pokrih ih bijelim prahom nježnosti. Ljubi me opsjenom nepostojećih mirisa, obmanom rađajućih boja, odmakom od stvarnosti i primakom vječnosti. Ljubi me osjećajem koji me odnosi u beskraj i vraća u tvoj zagrljaj. Ljubi me usnama na kojima osjećam sebe koja te doziva u zagrljaj u kojem susrećem samu sebe.  U ovom osmom danu bezvremna, u razmaku od tebe osjećam dlanove Suđenica koje tkaju naše poljubce u zamku vječnosti. Ljubi me u daljinama mojih misli, u blizini tvojih i neka  se nebeskim vretenom zauvijek spoje i neka se nikada ne odvoje. Ljubi me u noćima koje odmiču oblacima sjete, dlanovima neba koji se spuštaju sve niže, u tmini koja krade dio moga i dio tvoga tjela i slaže ih u vrtlog bezvremena. Ljubi me titrajima krilatog vranca koji slijeće na trepavice i zatvara vidokrug u kojem se više ne rađaju crne ptice. Poljubi me, ljubi me jako u ovoj noći u kojoj se ruše zidine grada strahovanja, u kojoj u oblacima vijore zastave našeg vjerovanja u ljubav. Poljubi me, poljubi me jako, poljubi me sada ucrtavajući na moje usne staze našeg života.




Keine Kommentare: