taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Montag, 6. Juni 2011

Sic est in fatis...





Postali smo sijamski blizanci, nedjeljivom djeljivosti evolucionarnog vrtloženja, mutacijom struna bezvremena, sunčanim zagrljajem u prostor- vrijeme sjedinjeni. Osjećaš li me kao što ja osjećam tebe? Ćutiš li otkucaje moga srca kao što ja osluškujem sonatu tišine tvoje duše? Na našim dlanovima se rađaju leptiri iznjedreni iz čahure naše svjesnosti, u njenoj krošnji cvrkuću ptice. Životne linije se grle milovanjima i odnose nas u hram strasti. Ponekada mi se pričinja da svijet promatram tvojim očima, a ti mi to potvrđuješ pričajući mi o titrajima struna univerzuma koje nas pretaču iz trenutka u trenutak sreće. Kada se upitam u poljubcu osjećam li tvoje ili moje usne, ti mi odgovaraš medenim sladom koji se kao toplo zlato razlijeva tijelom. Duboko u sebi osjećam tvoje pokrete kojima skidaš koprenu tuge i odjevaš me u kristalnu odoru svoga srca. Kada promatramo nebeska sazviježđa, lav i vaga preskaču razdaljinu, tvore suživot u ljubičastom snu. Sic est in fatis, mi u vrtloženju strasti nestajemo kao jedinke i rađamo se kao simbioza sreće, kao nezaustavljiva vrtnja kristala u kojoj se prelama svjetlost sunca. Ti i ja, sjedinjeni u legendama, utkani u Mythodei lutanja i povratka na zeleni otok ljubavi, ti i ja, nerazdvojiva dvojčad iz dalekog Sijama zaustavljena u jednoti vječnosti.



Keine Kommentare: