taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 7. Juni 2011

Na vratima raja...





Kada čitam drevne stihove "Božanske komedije" i gledam Dalieve ilustracije, slijedim trag svjetlosti,  uzdižem se strunama kozmičke energije i uvijek stižem u zagrljaj sna u kojem se grle duša i materija, u kojem me kristalno jasna anđeoska bića pozivaju na ples Danteovim krugovima. Čujem šapat nebeskog orla, smijeh božjeg srca i sretna u sam jer na stazama sanja susrećem samo dobre duše, one koje su ostavile trag zlaćane spirale u mojim sjećanjima. U zadnjoj točki, te linije dlana vječnosti, se otvaraju vrata raja i mi uranjamo u krug beskraja i bezvremena. U rondou sjećanja se pokušavam vratiti na početak, a onda oćutim vrtloženje svjesti i podsvjesti, vrtnju nebeskog vretena iz kojeg izranja Volto santo na kojem se iskre oči neba. Tada uranjam u legendu o nastanku svijeta i besmislenost sukobljavanja na ovozemaljskim putevima gubi svoju moć, nestaje u dobroti smisla sa početka priče. Osluškujem astralnu poeziju, ispisanu slovima Uranije, čujem šaputanje zvjezdane muze i osjećam da uistinu živim. Na vratima raja sve postaje dohvatljivo i moje, vječnost zgusnuta u trenutak svjesnosti, glas praotaca utkan u titraje vlati nebeske trave, šum prastarog lišća u krošnji svakodnevice, hladnoća nepostojećih sjenki, izgubljenih u tmini tunela osvetničkog pohoda ka dokazivanju svoje postojanosti, prerasta u zagrljaj topline sunčane svjetlosti svevremena. Zavijanje vuka gladnog snova postaje sonata tišine i ljubav. Svijet u kojem živim je rođen iz ljubavnog zagrljaja duše svemira i materije kaosa, iz vječne težnje ka ostvarenju božjeg sna. Zastala sam na vratima raja, osluhnula zvuke melodije bezvremene ljubavi i mirna se vratila u okrilje trenutka u kojem osjećam snagu tvoje ljubavi.





Keine Kommentare: