taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 11. Juni 2011

Kao dva leptira...






Trajemo u neuništivom zagrljaju duše i materije iz kojeg izranjaju kristali u kojima se ogledaju svi naši snovi. U oceanu dalekih snoviđenja se zrcale Sunce i Mjesec oslikavajući nam putanju vječnosti. Na tvojim usnama leluja moja duša u koju sakrih nježnost tvojih milovanja. Vršcima prstiju ispisujem poeziju tvojim tijelom i osjećam tvoje dodire kao odgovore na nepostavljena pitanja. Licentia poetika nam dozvoljava da tminu pretačemo u svjetlosni zagrljaj koji nikada ne prestaje. Odjenuli smo naše noći Odisejevim lutanjima i pjesmama sirena. U svitanjima podižemo dlanove ka beskraju rađajućeg neba i koračamo zelenim otokom kao dvije, zanosom Homerovog stiha, nerazdvajajuće sjene.  U tebi se rađalo sunce koje je u meni probudilo novu ženu. Ogrnuti koprenom vječnosti mi dozrijevamo u zrelosti čokota na kamenjaru Arkadije i kapljicama nektara zaliječujemo rane koje smo si sami zadavali u vremenu patnje i lutanja ništavilom postojanja. Uzdignuli smo se iznad stoljeća tmine, zaustavili djelovanje dogme u svjesnosti i postali fanaticusi postojanja. Ostali smo vjerni fanaticusu u nama, usplahirenom pustolovu, moreplovcu nepreglednim daljinama oceana snova. Zaustavili smo uranjanje tuđe fanatičnosti u naše prostor- vrijeme i sjedinili naše dvojstvo u cjelinu biverzuma. Sada živimo vrijeme zanesenjaka i u sebi osjećamo otkucaje bila kozmosa. Dodiruje nas spektar duginih boja iz kojih se rađaju kristalni cvjetovi ljubavi. Na vratima našeg vremena je procvjetala tmina alejom jorgovana kroz koju  vidjesmo jatou nebeskih ptica s kojima odplesasmo koreografiju bezvremena. Titrala sam na dlanu vremena, a ti si mi pjevušio pjesmu o zaljubljena dva leptira.




Keine Kommentare: