taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Sonntag, 26. Juni 2011

Ljubav na dlanu vremena...






Ljubav na dlanu vremena, ti i ja u zagrljaju sjaja sutonsko jutarnje zvjezde, mi nedodirljivi u vrtlogu između praskozorja i sunoćavanja. Šavršenstvo kruga postojanja darovanog nam od velikog života, od pjene valova ocena snova, od zrnaca pjeska sa žala života i vjerovanja u zagrljaj iz kojeg je iznjedrena ljubav. Na obali smaragdne rijeke bijele ptice grade zvučni zid iza kojeg tutnji svakodnevica, a mi se kupamo u anđeoskim suzama vječnosti. Na kamenjaru tvoga djetinjstva izgradismo narazrušivi grad u kojem nas, rajskim delicijama, poslužuju vile i vilenjaci, a Pan svirkom dotiče tišinu u koju se pretaču otkucaji naših srca. Ispijamo nektar iz posuda zaostalih iz pradavne gozbe kojima su bogovi darovali nesalomljivost, hranimo se manom koja u velikim količininama kaplje s neba Arkadije i ne dozvoljava da postanemo gladni snova i žedni strasnog pića sa usana trenutka. Dlanovi sjedinjeni u molitvu velikom križu, s kojeg nas blagoslivlja majka nad majkama, mi uranjamo u žudnju i ostvarujemo je milovanjima. Naš znoj se prolijeva kamenjarom na kojem raste vino dobrih ljudi i opija nas lakoćom postojanja u kapljicama sreće. U opsjeni životnih istina naslutih siluetu tvoje duše koja me je obgrlila blizinom vječnosti i zaustavila na kamenu ispod kojeg je izrastao ljubičasti ljiljan na čijim laticama se zrcali rosa praskozorja ljubavi.




Keine Kommentare: