taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 15. Juni 2011

Poetika riječi...







Pitala sam se, u onom vremenu kojem još nisam nadjenula ime, trebam li ostati na obali oceana snova i biti ispružena ruka koja će na strunama nebeske gitare odsvirati riffove i njima dotaknuti to bezimeno što se širilo oko nas. Odlučih se stajati na žalu pješčanog otoka i biti otvorena usta trenutka koja govorom kidaju okove tmine, halje žalosti i velove tuge. Tvoje tijelo se razotkrivalo u svom bolu i postajalo jedna ogromna misao koja je pulsirala na izvoru riječi koje su bezglasno nestajale u ništavilu nečega čemu nisam darovala ni ime ni značaj. Jecajem tišine sam se pitala trebam li ostati na obali bezdana i promatrati kako umiru ptice u ždrijelu pohlepnog gutača vremena. Bila sam izbačena iz svih stanja, načina i oblika značenja svijeta, bila sam pokolebana u osjećanju osjećaja bliskosti sa sjećanjima. Osjećala sam se kao bezoblični djelić gomile ogromnosti koja se kortljala kao tmurni oblak nad lagunom sna. U udaljenom uglu svjesnosti vidjeh Noev kovčeg ideala koje pospremih za slučaj opčeg potopa u strahovima. Dotaknuh strune nebeske gitare, bezvremenim zvukom otvorih škrinju spasenja i vidjeh divovske usne  spoznaje sa kojih su potekle riječi smirenja. Nabujale kao predvremeno proročanstvo, točne kao vokabular vječnosti, luckaste kao djetinje maštarije slijevale su se u tišinu podmorja i postajale stvarnije od stvarnosti. Neiskazana bezimenost postave vidljiva, nestvarnost dobi geometriju trajanja i prestade biti neizrecivost svijesti. Oćutih nove dimenzije čulnosti, nijemost se gubila sa siluetama straha. Uspijeh, nakon bolne tišine, ponovo progovoriti. Glas se rađao ritmom nebeskih riffova. Izgovorih molitvu proroku na vratima tvoga vremena i šapatom srca dotaknuh tvoje tijelo. Riječi su kao bijele ptice slijetale na tvoje rane i eliksirom ljubavi uspavale gutača života sa vrata tvoga vremena.




 

Keine Kommentare: