taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 14. Juni 2011

Pozdravljač sunca...






Ležala sam u odaji ljubičastog snoviđenja i osjećala kako se u meni budi onaj maleni pozdravljač sunca kojeg usvojih iz Proustovih priča i sakrih u dubinu svjesti. Oko postelje su lepršala sjećanja iz nekog drugog vremena, život se događao izvan kruga u kojem sam bila zarobljena opnom spuštenih trepavica. Koža je živjela uspomenama na vrškove prstiju kojima si ucrtavao koreografiju naših zagrljaja. Mozak se budio polagano i odnosio misli u geometriju svakodnevice, ali duša još nije bila spremna za nove izazove. Sklupčana u postelji punoj mirisa tvoga bića nisam dozvoljavala dnevnoj svjetlosti da razbije savršenost kugle u kojoj sam bila branjena od stvarnosti. Oćutih žeđ, neodoljivu pohlepu za nektarom sa tvojih usana. Bolila me je pomisao na isušenost tvoga grla i ispucanost tvojih usana iza kojih je krio krik ranjenog galeba. Nisam se usudila otvoriti oči da ne ugledam prazninu u postelji koju godinama djelimo. Narušena harmonija biverzuma me prisiljavala na traženje utjehe u neotkrivenim prostorima snova. Ono tajanstveno biće u meni, onaj maleni pozdravljač sunca je želio izaći pod koplja dnevne svjetlosti, ali moja duša shrvana strahom se zatvarala iza šaluzina srca i nestajala u neotkrivenom bezdanu vremena. Tišina oko mene je postala neprobojni zid u kojem sam pronašla mir. Čulnost je završavala na obrisima smrtnog tijela sužavajući pejsaž kugle u entropiju svjesti u kojoj sam se počela gušiti. Osjećala sam se kao plesačica zaustavljena u pokretu iznad tvoga tijela koje je nestajalo u nedohvatnim daljinama sna.  Iz tog stanja nepostojanja me trgnuo zvuk telefona. Rekli su mi da ću živjeti, tvoj glas je probio zid tišine, oslobodio pozdraljvača sunca iz okova straha i otvorio okna srca. Zrak je zamirisao proljećem i ja osjetih da se harmonija vratila u kuglu postojanja.

 









Keine Kommentare: