taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Samstag, 11. Juni 2011

Miris sna...





U vrtloženju dodira, mirisa, zvukova i okusa ovog svetog dana punog sretnih titraja života čujem tonove tanga i osjećam snagu postojanja. Ti mi nudiš čašu crnog vina rođenog na kamenjaru tvoga djetinjstva, čašu punu boli, tuge i božje krvi. Ispijam te kapljice i ćutim kako nestajem u sjećanjima koja se zrcale u zvuku daleke istine. Između nas postojimo samo mi i uspomene pune  mirisa i okusa tek ubranog grožđa na padinama gorštačke tišine. Nikada umorna srca otvaraju svoja okna i propuštaju boje one davne jeseni u kojoj smo slavili krštenje svete krvi na obroncima vremena. Pitanja kao vinske mušice lepršaju u tvojim očima i ja se utapljam u okusu usana na kojima titraju odgovori. Grliš me strašću tango plesača, odvajamo se snagom flamenco koraka, grlimo se nježnošću plesa koji nije ples nego mudrost uzdrhtalih duša, filozofija ljubavi. Bezglasno mrsiš moju kosu, dlanovima otvaraš vrata vremena i propuštaš rajske ptice u dubinu moga tijela. Uživam u dodiru tišine i milovanju tvoga daha koji uranja u srž moga postojanja i ostavlja dublje tragove od svih bespotrebno izgovorenih riječi. U tlapnji sretnog trenutka zanosi prestaju biti zanosi, postaju slike strasti kojom plešemo tango na sceni života. U svjetlosnom zagrljaju sudbine i sudbine postajemo nerazdvojiva sudbina utkana u titraje struna glazbe vječnosti. Miris mladog vina nas opija i uvlači u zagrljaj noći na čijem zaslonu će ostati oslikana naša tijela u odrazu mjesečeva srebra i ljubičastog sna. Uživam u dogmi iz koje je izraslo vjerovanje u snagu Božje krvi. Kušam slad tih kapljica i u njih umačem djeliće razmrvljenog bola. U vrtloženju istine vidim uskrsnuće Lazarusa, čujem melodiju angertinskog tanga i plešem ples osjećanja osjećaja.  Miris opojnosti vječnosti uranja u najsitnije strune mog smrtnog tijela i brani dušu od utapljanja u lažnosti svakodnevice. Ti i ja, mi, dvojstvo, biverzum umiremo u melodiji bezvremena i rađamo se u mirisu mladog vina. Na dnu svetog pehara se grle naši uzdasi i zapisuju uspomene u brevijar sna. Napisana poezija našeg života živi u kamenu, iskri u pjesku, blješti u kapljci jutarnje rose, iskri u kristalnoj suzi na licu vremena.




Keine Kommentare: