taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Freitag, 17. Juni 2011

Ljubavi s ljubavlju...






Ljubavi s ljubavlju darujem sebe uronjenu u tebe, sebe bestidno zaljubljenu u ljubav. Razotkrivena do srži najdubljeg djelića neizgovorljivosti, postajem robinja strasti, secesijska ikona, kojom me odjevaš skidajući krinke sumnje sa moje duše. Braniš me od neumoljivog stranca u meni koji se budi u trenucima podavanja zagrljaju sreće. Njegovo bezdušje pretvaraš u pitomog jelena  koji ispija tvoju dobrotu sa dlana vječnosti. Oblikuješ me usnama na kojima izviru ponornice tvojih dubina i slijevaju se u podmorje moga srca. Vodiš me, oslijepljenu bljeskom tvojih očiju, rubom bezdana i budiš u meni uspavanu plesačicu na strunama vremena. Postajem gluha poput tetrijeba i više ne čujem vriske očajnika koji životare u krletci svoje besćutnosti. Ti si lučonoša koji me provodi kroz koridore tmine i izvodi na  vrh svjetlosne planine na kojoj pretačemo sunce u kalež života. Pod tvojim milovanjima se rađa novo anđeosko biće u zavjetrini oluje ruža i oplemenjuje perivoj duše cvjetovima ljubavi. Vršcima prstiju dodiruješ klavijaturu morskih orgulja i vraćaš me u vrijeme  prelamanja djeteta u ženu. Šapatima si raskidao okove kojima su moja osjetila bila okovana nepostojećim sramom i oslobodio me iz stanja osjetilno- osjećajnog neživljenja. Ljubavi s ljubavlju darujem sebe utopljenu u tebe, sebe bestidno zaljubljenu u ljubav.







 

Keine Kommentare: