taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 15. Juni 2011

Simetrična asimetričnost srca...






Na obali drevih oceana me miluje Mjesec i pretvara u sanjara mjesečara koji gubi težinu i postaje lutalica pučinom sna. Lebdim i osjećam snagu planetina polariteta, sudjelujem u vrtloženju juga i sjevera, sjedinjujem se sa vrtnjom istoka i zapada, lutam među Pitagorinim sferama, osluškujem muziku vremena, kružim oko sunca i postajem dio njegove ekliptike. A onda se spuštam aurorom borealis u zavjetrinu ljepote i titraje srca pretvaram u osjećanje osjećaja kojim topim led rađam toplinu. Vidim animu candidu na dlanu trenutka, ćutim kako ispisuje pjesmu tebi čast. U njenim očima se prelama aurora i zatvara krug između jučer i sutra u ovaj čudesan treptaj tvojih očiju. Nebesko vreteno nas svojom dinamikom uzdiže u vječnost i spušta u trenutak buđenja na obzoru maldoga dana. Budim se i osjećam buđenje pozdravljača sunca u tebi. Snenim pogledom podiže zavjesu svjetlosne ljepote i šapuće mi istinu o gledanju u sunce. Uronih pogledom u daleku zvjezdu i osjetih nježnost tog toplog zlata koje nas zalijeva životom. Tvoj dlan na mom licu potvrđuje tu istinu, tvoje nutarnje sunce rastače zlačani prah i iskri dinamiku zlaćane spirale u mojoj duši. U središtu kruga postojanja vrije vrulja ljubavi iz koje izvire rijeka sreće i mjenja geometriju kruga, u simetričnu asimetriju svete posude. Srce živi, srce broji otkucaje zvonika u Platoniji svjesti, srce pamti zvuk nutarnjeg zvona i pretvara ih u lijepe uspomene. U tvojim očima se ogledaju slike koje iscrtah među zvjezdama nutarnjeg neba i osvjetljavaju mi put na tvome svemiru. U bezgraničnosti našeg biverzuma, u svjetlosnom zagrljaju vječnosti nestajemo u poeziji drevnih oceana i rađamo se u utopiji potopljenog svijeta. Ulazimo u kristalnu piramidu spoznaje, razotkrivamo tajne podmorja i znamo da živimo ljubav. U opsjeni tvojih očiju sve sanjane iluzije postaju opipljive, dodirljive i mirišljave. Čujem njihove titraje i osjećam, mi nismo tek neki, mi smo drugačiji od drugih, nismo ni bolji, ni lošiji, mi smo samo drugačiji. I to je dobro.



Keine Kommentare: