taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 16. Juni 2011

U samorodnosti ljubavi...





U trenucima sreće promatram svijet iz poliperspektive žudnji. Tada osjećam da se život ne događa u samoj materiji nego u njenoj srži, u suštini dubokih brazdi na licu vremena. U toj dimenziji svijesti naslućujem duljinu, širinu, visinu i dubinu sfera u kojima se zrcali ljubav. Gledam i čudim se njenoj sposobnodti da se kao skitnica Mjesec uvijek vješto pokazuje sa svoje svjetleče strane. Razliježe se i zasjenjuje sve drugo svojim dominantnim položajem u mom prostor- vremenu. Raznježuje me svojim oblicima, svojim rastućim fazama do punine sreće. Samozatajno vreba na moju nepažnju, na sjenku pritajene zlovolje, iskru nestrpljivosti da bi započela svoju igru izrastanja ispočetka. Ona nije nikada očigledna jer bi time izgubila čar zanosa u smom magičnom predstavljanju srcu.  Tajnovita čarolija kojom me opija postoji u nacrtu, u tlocrtu, u geometriji kristalne kugle kojom me ljubav ovija. Ona je tu zbog svetog spokoja, zbog sklada i ljepote življenog života. U njenom okrilju pucaju okovi, topi se led, nestaju sumnje, gube se strahovi. A ona je predivna u svojoj nagosti, neporočna u svojoj postojanosti, snažna kao svjetlosna planina, bogata kao metafora i uboga kao prodavačica ljubičica.  Iz pepela se rađa kao ptica, iz svjetlosti izranja kao iskra sreće, iz sanja ulazi u javu kao ti. Ljubav nas u svojoj samorodnosti, iz trenutka u trenutak, rađa nove, a uvijek iste.



 

Keine Kommentare: