taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 22. Juni 2011

U Platoniji trenutka...



artemida

U kristalnoj piramidi duše svijeta osjećam poglede ljudi koji se ogledaju u meni kao što se ja ogledam u njima. Vidim pretakanje zvjezdanih slova u riječi, nastajanje rečenica i čujem smijeh, sreću, tugu, znatiželju, žudnju i čežnju prvog i posljednjeg čovjeka.  Iza jednog umnog retka se niže bujica smislenih i besmislenih tvrdnji, verbalnih zbrka, misaonih sučeljavanja i onda jecaj tišine koji prestaje tražiti smisao jer se našao u nepristupačnoj zoni kozmičkih zakona. U Platoniji trenutka se skupilo vrijeme u kristal spoznaje u kojem se ogledaju sve duše koje se svojim šapatom zrcale u svijesti univerzuma. Aleph, ta tajnovita iskra bez početka i kraja, kristalna suza početka u sebi krije sve ispričane priče, u njoj se ogleda svaka misao, svaki osjećaj, svaka zatomljena slutnja, svaka pritajena želja i svi odsanjani i neodsanjani snovi. Ponesena snagom vrtnje nebeskog vretena uranjam u lakoću lepršavih stranica knjige svih knjiga i živim beskonačnost satkanu od paralelnih razina univerzuma uma. Vidim zemlju dobrih ljudi, Arkadiju i bisere posute na putu ka njoj. Koračam slovnim labirintom i osjećam mirise tek procvalog jasmina u vrtu razgranatih staza vremena. Dodiruje me lahor leptirastih krila svijesti, miluju me svilenkasta krila golubice mira koja najavljuje kraj potopa u paralelnom svijetu, u svijetu u kojem naslućujem maglu iznjedrenu iz vječnih optužbi koje se zrcale kao krug osušene zemlje na mjestu gdje je nekad raslo stablo vjerovanja, cvjetalo cvijeće prijateljstva. Knjiga svih knjiga je živuća materija, vrata ka našem nutarnjem svemiru, titrajuće osjećanje osjećaja, simfonija boja, rapsodija mirisa, šaptava svjetlost spoznaje, tihi romor vlati anđeoske trave sa elizejskih poljana, uzdrhatala čežnja, spiralna dinamika svevremena, govor cvijeća, antologija ljubavne poezije.

"Prije mnogo i mnogo godina,
u carstvu kraj mora to bi,
djeva je živjela, koju su zvali
imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli i da se volimo mi..." E.A. Poe.
http://umijece-vremena.blogspot.com/


Keine Kommentare: