taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Dienstag, 7. Juni 2011

Sanjam te...





Sanjam dane prvih susreta, sanjam besane noći našeg naglog ljeta, sanjam vodopad pod kojim smo voljeli blizini, sanjam jantare u kojima živim kao leptirica iznjedrena iz pravremena. Ma, dragi moj dječaće, očiju boje čilibarskih snova, ja uvijek tebe sanjam. Zavoljeh te na željenom komadiću slobode, na onom djeliću svijeta gdje samo cvrkut barskih ptica razbija tišinu. U tvojim očima pronađoh onaj dio neba u kojem žive Anđeli, onaj dio vječnosti u kojem su nepostojeće boje koljevka duši, a zvukovi zipka srcu. Tvoj glas je žubor zelene rijeke u kojoj se sretna kupam. Na lonđi snova susretoh vilinsko biće tvoga porijekla, pozdravljali su me vilenjaci tvog rodoslovlja. Odvodio si me u dolinu tvoga djetinjstva da na obali zelene rijeke, među šljunkom, pronađem kristalne suze tvoje mladosti i njima okitim smisao ovoga ovdje i ovoga sada. U suzama vječnosti se zrcali tvoj proživljeni život, trenuci u kojima sam te tražila u snovima. Sanjala sam te na sprudu anđeoske rijeke, na Adama vremena, na obali drevnog oceana. A ti si bio uvijek tu, utkan u jednu davnu uspomenu.     
Vjeruj mi kada ti se u besanim noćima pričini da čuješ šum tihe mjesečine, ne koraća mjesečina oko tvoje kuće, to ja lutam plavim satenom tvojih snova i tražim onaj dio mene koji ti voliš u meni, onaj dio mene koji mogu osjetiti samo utapljajući se jantarnu rijeku tvoga pogleda. Dragi moj pjesniče kada u sutonu vidiš crnu sjenku i pričini ti se da netko drugi stoji na obali tvojih snova, vjeruj mi to ja koračam uspomenama uspravna i sretna, vjeruj mi to sam ja, ona koju ti voliš u meni, ona koja tebe voli u tebi.

  


Keine Kommentare: