taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 9. Juni 2011

Uspomene na vrijeme sjećanja...





Često se vraćam u dan prvog susreta. Bili smo djeca oko koje se slijevala rijeka života, dolazila je iz zemlje, a tvoje oči su sjajile čilibarskom ljepotom. Pamtim taj prvi susret na prašnjavom peronu malenog grada u kojem si rođen, pamtim tvoje riječi koje se usjekle u sjećanje kao fjord u hrid dalekog mora, pamtim tvoj osmijeh u kojem se iskrila dobrota tvoje duše. A onda budim čuvare vremena, sjećanja u kojima te nije bilo, ne vremena u kojem slušah romanse o tužnim ljubavi, o čežnjama i žudnjama koje su se utapljale u bezdanu nepostojanja. Bijela golubica je slijetala na moj prozor i donosila uspomene na zenit onog ljetnog dana u kojem je zobala mrvice sreće pored nas. Pitala sam se često u javi i u snu misliš li i ti na mene dječaće očiju boje sna, sjećaš li me se? A onda se prisjećam se našeg naglog ljeta u kojem osjetih tebe u tebi i sebe u sebi, spoznah da smo djelići beskrajne kugle ljubavi, da smo strvaraoci harmonije tog idealnog geometrijskog tijela, da smo svaki za sebe zlaćana spirala koja dokazuje da su sve točke svemira istovremeno i veliki kozmos. Ljubav nas je oplemenila božanskom energijom, darovala nam je vječni svjetlosni zagrljaj, sjedinila nas sa bezvremenom svijeta.U tvojim očima danas iskre Platonove ideje, zvijezde tvog nutarnjeg neba i ja više ne lutam bespućem jer u tvom pogledu pronalazim onaj dio vječnosti koji nosim u konačnosti moga tijela. Pronađoh Lunin hram u tvom osmjehu i postadoh čuvarica mjesečeva sjaja u tvojim mislima. Ti me iz trena u tren učiš kako dotaknuti pramen Kairosove kose da našim životom samo rijeka sreće teče, pružaš mi svoj dlan na kojem je bijela golubica ostavila djetelinu s četiri lista ubranu na Elizejskim poljima tvoje duše. Bezglasno pretačeš kapljice svojih ponornica u dubinu moga podmorja i sjedinjuješ nas u našoj samostalnosti, ljubiš me dubinom svoga oceana u kojem se zrcali moje nutarnje nebo. U našem biverzumu sunce nikada ne zalazi, ono svojom ekliptikom zatvara krug ljubavi i nas u njemu. Danas tonovi tužnih romansi bude u nama uspomene na vrijeme u kojem smo se tražili u sjećanjima.
 



Keine Kommentare: