taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Mittwoch, 22. Juni 2011

Sanjane dimenzije...






Sjećam se Borhesovih intelektualnih fantazija kojima sam hranila glad za literaturom u kojoj su se zrcalile sanjane dimenzije i paralelnost razina ljudskoga uma. Otvaram knjigu svih knjiga i u slovnom labirintu satkanom od kristalne niske neprocjenjivog bogatstva svevremena lutam stazama prohujalog vremena. Na ljestvama izgrađenim od bisernih snova se zaustavljam u međuprostoru želja i uranjam u multidimenzionalnost odluke koja mi omogućava da vidim kuglu koja se prelijeva neopisivim bojama svijesti i kako nepodnošljivom lakoćom bljeska život. U tom vrtlogu ćutim kretanje kao opsjenu koju stvara izmjena događanja. Kozmos je kristalna kugla koji helixom, spiralnom dinamikom ucrtava sliku duplog ouroborosa, pra zmije koja sama sebi grize rep i prelama se u zrcalu svijesti. Ulazim u svijet iza zrcala uma, u zemlju čudesa u kojoj  je svaka pa i najmanja stvar beskonačan broj stvari. Milijarde milijardi iskrica, milijarde milijardi božjih očiju blješte u meni i oko mene i u svakoj se ogleda cijeli univerzum. U ovom tajanstvenom treptaju oka, zakonom zlatnoga reza pretvorena u milijarde milijardi zlatnih spirala  postajem djelićem svake točke svemira. Razlomljena svjetlošću koja prolazi kroz prizmu vremena, kroz Kohinor spoznaje moja svjesnost postaje zvjezdani prah, neutrino koji besprostorno leprša razgranatim stazama bezvremena. Istovremeno osjećam valovitost drevnih oceana, kristalnu suzu rose na zrnu pjeska u bespuću pustinje, kapljicu vode u oazi sreće, purpur sumraka i svježinu praskozorja, srebrnastu paučinu u Luninom hramu i otkucavanje vječnosti u središtu Platonije. To je ljubav, čulnost se oblikuje tvojim postojanjem u svakom djeliću moga svemira, u svakoj kapljici vode moga oceana, u svakoj struni svjesnosti. U čežnji osjećam kako razbijaš zle slutnje, u žudnji osjećam kako gušiš zločudne sumnje, u nadanjima iskriš zvjezdani prah tvog neba, u vjerovanju mi daruješ vjeru, u ljubavi se ostvaruješ vrtloženjem spiralne dinamike tvoje duše. Potvrđuješ se u treptajima oka, u otkucajima srca, u zraku koji udišem, u mirisima, u okusima, u milovanjima vremena. Šifra tvog genoma se sjedinjuje sa mojim duplim helixom, otvara vrata iza kojih se rađaju osjećanja osjećaja sreće i u slovnom labirinu svjesnosti ispisuje poeziju života.




Keine Kommentare: