taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 2. Juni 2011

Levitacija u snu...






Osjećam, dakle postojim u snu i postajem gospodaricom snova, vladaricom tajni u kojima plove bijeli labudovi, lete mirni golubovi, slavuji pjevaju profane pjesme, a ševe najavljuju zore rane. Iza mene ostade stoljeće kubizma, relativiteta i kvanta, pisanje novog manifesta životu, pokušaji prevrednovanja vrijednosti, Kafkine vječne tuge i Proustovo prohujalo vrijeme, Lorkina poezija, Borgesova osobna biblioteka. Odhujalo je djetinjstvo puno veselja i sreće. Na ždrijebici nesapetoj je, mladost puna gordosti i ljubavnih jada, odjahala u beskraj odsanjanog svijeta. Ostali su izmješani mirisi ruža, tihog nespokoja i nježnih sanjalačkih sjeta. U vremenu, satkana od osjećanja osjećaja, još uvijek stoji statua  mladalačke duše i puna sentimenta, žudnji i čežnji danas u novim snovima cvijeta. Argonautika se širi u mojoj svjesti, u galeriji misaonih slika se zrcale drevna snoviđenja. Vidim Zeusova sina Amphiona. Čujem zvuke njegove zlatne lire i vidim levitaciju kamenih blokova i izrastanje Tebe, kamenog grada na Britanskim otocima, vidim nicanje piramida u pustinjama Egipta, vidim kolosa sa Farosa, Artemidin hram na Efezu, Zeusov kip, Seramidine vrtove, drevni Babilon, u jednonom trenutku vidim svjetska čuda i postajem sudinikom njihova vremena. Tajanstveni ritam svemira, taj nečujini žubor sa nebeskih visina, akustična levitacija uma, nečujna ali stvarna simfonija univerzuma, mi priča bajku o nastanku čovjeka, šapuće istinu o ljubavi i rađanju života. Izlazim iz kruga lutanja i ulazim u krug ritma svemira. Levitiram, postajem zvuk zlaćane lire i promatram san očima vremena. Iza mrkih čempresa neizbježnog kraja se naziru iskre ljubičastog sna. Stoljećima usnuli kip mramornog Amora se uzdiže, grli obrise mojih titraja i odnosi me u bezvremenost, u dvore sijača zvjezda. U tom tajanstvenom prostoru čujem zaboravljenu muziku Pitagorinih sfera, osjećam je kao nježne valove istinskih riječi. U krošnji nebeskih breza cvrkuću nevidljive ptice i notama simfonije univerzuma ispisuju kalendar vječnosti. Sunce zlatnom bojom miluje jutro buđenja, crta kristalne cvijetove na obzorju sna, budi leptire u dubini svijesti i vraća me u mladi dan.  
Čovjek nije istjeran iz Raja, čovjek nosi Raj u sebi, čovjek svojim postojanjem i trajanjem u tajnovitom ritmu svemira, pokreće zvijezde i planete, čovjek, na kraju svog ovozemaljskog životnog puta, na nebeskom vrancu jezdi ka svojoj zvijezdi. Probudimo se osjećajući tajnoviti ritam svemira, sjedinimo u sebi teorije relativiteta i kvanta, vjerujmo u ostvarenje Einsteinovog sna, jer strahovima u ovoj, od okrutnih izmišljenoj, okrutnoj priči mi uništavamo zadnje ostatke sna iz kojeg smo krenuli na ovo dugačko bezvremeno putovanje vremenom.


 
 

Keine Kommentare: