taj odbjegli titraj Kronosova oka skriven u dubini mene, u još uvijek nepoznatim širinama, u nepreglednim osjećajnim pustinjama blješti očima tuđim nevidljivo zdanje, čudesna zgrada sanjanih istina, kristalni dvorac umom zaboravljenih susreta, drhtava riznica puna lijepih sjećanja. Tu iza zrcala svijesti, u za druge nedohvatnim daljinama, rijeka života nečujno žubori, iskre kapljice kao ljubavno znanje, neizgovorene, tek naslućene tajne o kojima mi boginja u meni o vječnosti govori.

Donnerstag, 2. Juni 2011

Za dobra stara vremena...






Za vrijeme ruža, poezije i mira, za vrijeme vjerovanja i predivnih jutara poezije, za nezaboravno vrijeme buđenja u magičnom dvorcu čudesnog maga, za vrijeme utapljanja u maglama tajanstvenog Avalona, za vrijeme vilinskih pjesama i vilinskih suza u vilinskoj šumi iskonskog postojanja, za vrijeme legendi i titraja sunčanih zraka na kristalnom mostu paralelenih svemira. Za dobra stara vremena punim čašu nektarom sna, osluškujem cvrkut ptica u grmu majskih ruža i šapućem didtiramb ljepoti koja je ostavila neizbrisiv trag u mojim sjećanjima.








Volim dan u kojem se budim, volim misli i sjećanja, dozvoljavam srcu da diše i

sretna sam!

Keine Kommentare: